שמלות ערב קצרות

בעבר הרחוק ועד ממש לא מזמן, אירועים נחשבו נחלתן של שמלות המקסי הארוכות והמפוארות. אמנם הן עברו אבולוציה מעניינת לאורך השנים, אך תמיד נחשבו יוקרתיות יותר ומתאימות לאירועים. כיום, אנו נתקלים בנשים רבות המעדיפות להגיע לאירועים כשהן לובשות שמלות ערב קצרות – שוברות את הסטיגמה שהייתה רווחת במשך שנים והופכות באופן אוטומטי למרכז תשומת הלב.

יתרונותיהן של שמלות ערב קצרות

הפופולאריות של שמלות ערב קצרות הולכת וגוברת, ולא בכדי!

מגוון של עיצובים – שמלות קצרות יכולות להגיע במגוון עיצובים; שמלה קצרה וצמודה, שמלה מתנפנפת, עם שרוולים או בלי שרוולים, עם חלק אחורי ארוך יותר וקצר יותר מקדימה, ועוד רבים ומרשימים.

שמלה לכל שעה – שמלה קצרה תתאים לאירוע צהריים וגם לאירוע ערב! הכל תלוי באקססוריז הנלווים לה. לא תאמינו מה שרשרת זהב אחת ונעלי עקב או תיק יד יכולים לעשות גם לשמלה הפשוטה ביותר.

אורכים שונים – המושג 'שמלה קצרה' יכול להתייחס גם לשמלה שאורכה מסתיים מעל הברך, שמלה שעוברת את גובה הברכיים אך לא מגיעה לקרסוליים, שמלת מידי, ועוד. יש כל כך הרבה אפשרויות ולכן נשאר רק לבחור את השמלה האהובה עליכם ביותר.

שמלה לכל אישה – בדומה לכל פריט לבוש, רצוי לבחור בשמלה שתתאים למבנה גופך. למזלך כפי שכבר נאמר, קיים מגוון כל כך גדול של שמלות קצרות, שאין סיכוי שלא תצליחי למצוא את השמלה המושלמת עבורך.

הופעה לאירוע לא מסתיימת בבחירת השמלה – בפיסטאש תוכלי גם למצוא את הנעל המתאימה, התיק והתכשיטים התואמים שישלימו את ההופעה להופעה מנצחת

שוברות את הסטיגמה עם בית האופנה פיסטאש

לא משנה אם האירוע הקרוב ביותר הוא באוגוסט, או באמצע פברואר, לא תמיד מתחשק לנו להפציץ בשמלה ארוכה ומסובכת שתנקה אחרינו את הרצפה. לפעמים בא לנו לחשוף רגליים, להשוויץ בנעלי העקב החדשות או להתקרר מעט בחום הנורא שבחוץ, ועדיין להיראות נפלא. שי פרץ מזמין אותך להתרשם משמלות מרהיבות במגוון גזרות וצבעים – רק בבית האופנה פיסטאש. 

שמלות ערב קצרות

איך לבחור שמלות ערב קצרות

בארץ בה חודש בשנה מרגישים באמת חורף שמלות ערב קצרות הן הפריט השימושי ביותר בארון הבגדים של האישה הישראלית. בין אם אלו גוונים כהים לימים קודרים או בהירים ומרעננים לאותם ימים שמשיים כאשר מדובר בשמלות ערב קצרות הן יעשו את העבודה בכל זמן ובכל מקום. אז איך נדע לבחור את הקולקציה הבאה שלנו? המעצב המוכשר שי פרץ פה בכדיי לתת לכם טיפ או שניים לשדרוג המראה ויצירת הנוכחות.

 בבואנו לבחור שמלות ערב קצרות במסע השופינג שלנו אנחנו נרצה להביא בחשבון כמה דברים ולשאול את עצמנו:

האם זה מתפתח ליחסים ארוכי טווח? לא, אנחנו לא נכנסים לחיי הזוגיות שלך. התכוונו לכך שאת צריכה לשאול את עצמך – האם השמלה שאבחר תשמש אותי באופן חד פעמי לאירוע אחד גרנדיוזי או שמא באופן קז'ואלי לדייט או ערב בבית קפה עם חברות.

נוח לך? פה אנחנו בעצם שואלים אם את חושבת שתרגישי נח ב-שמלה ואם תרגישי נוח עם השמלה. הנוח הראשון מתייחס כמובן לאיך שתרגישי פיזית עם הבגד. אם צפוי יום חם אז עדיף שתבחרי בד נושם ואוורירי. לחילופין, ביום קר אולי שמלה עשויה בד "כבד" כמו קטיפה יהיה נכון יותר. ה-נוח השני מתייחס אלייך ולאופי שלך. אם אופייך הוא עליז וקופצני כדאי שתשקלי שמלה בצבעים רעננים, קלילים ומקפיצים, אם את רוצה לשדר אלגנטיות ואינטליגנטיות אולי צבעים כהים וכתפיות יתאימו לך יותר. כמובן שאנחנו לא באים לעשות הכללות ואנו חושבים שאישה יכולה להיות יפה עם כל שמלה שתתאים לה. אולם, ישנן כאלו שאוהבות לקרוע את רחבת הריקודים וישנן שמעדיפות סולידי יותר.

תהיי בעניינים: פייסוש, אינסטוש ודוד גוגל הם אמצעים מעולים על מנת לקבל השראה ולראות מה הם הטרנדים הלוהטים כרגע. עם כמה הקלקות קלות את תוכלי לראות קטלוגים, לקרוא ביקורות ולהשוות מחירים. כל העולם כולו פתוח בפנייך, לא רק גיא פינס והדרקונים.

אבל… אין חכם כבעל כישרון…

שי פרץ ייסד את בית האופנה פיסטאש לפני למעלה מ – 15 שנים עם חזון, חיוך ותשוקה למקצוע. מאז ועד הרגע הזה בו את קוראת את השורות הללו שי ממשיך לעצב, לחדש ולהמציא את עצמו מחדש בעיצובים של שמלות ערב קצרות וארוכות, למידות קטנות וגדולות ועם החומרים האיכותיים ביותר. בואי לבקר אותנו באתר שלנו או בחנות הבוטיק ואנחנו בטוחים שנוכל לתת לך עוד עצה או שתיים איך להמם את כולם עם השמלה הבאה שתלבשי. בערב גיבוש של העבודה, באירוע של גיסתך או בדייט עם החמוד שפגשת בסופר

WhatsApp
היי
כייף שאתם כאן
מוזמנים לשלוח לנו הודעה
צוות פיסטאש