שמלות ערב צנועות ויפות

מגוון רחב של שמלות ערב קיים בשוק; חלקן חושפות גב וכתפיים, אחרות קצרות יותר מאחרות, ויש אפילו שמלות שחלקים מהן שקופים. ובכל זאת, נשים רבות יעדיפו לרכוש שמלות ערב צנועות ויפות שמצליחות להוציא את הטוב ביותר מהן, גם בלי לחשוף פיסות עור רבות מידי.

שמלות ערב צנועות ויפות במגוון סגנונות

כשהיינו קטנות והיינו אוחזות בידיהם של הורינו בהגיענו לאירוע חשוב, לא יכולנו שלא לבהות בפליאה בנשים על העקבים הגבוהים, השמלות הנוצצות והתסרוקות המושקעות. הפנטזיה על שמלה שכזו הוטמעה בנו מיד, וכעבור מספר שנים שחלפו להן במהרה אנו מוצאות עצמנו מחפשות בעצמנו שמלות ערב צנועות ויפות לכל אירוע שלא יבוא. החשש הוא, מהעובדה שבדרך כלל שמלות צנועות עלולות להיתפס גם כשמשעממות למדי, עם עיצוב שחוזר על עצמו – לא עוד! במרכז תל אביב, פועל בית האופנה פיסטאש בניצוחו של המעצב שי פרץ, המציע שמלות צנועות לכל אחת ובכל המידות:

שמלות צנועות בכל המידות – גם לנשים מלאות!

שמלות צנועות המתאימות לכל אירוע

תפירה איכותית המחזיקה מעמד לאורך זמן

עיצובים מרהיבים ומיוחדים

צוות מקצועי ילווה אתכן לכל אורך התהליך

התחשבות מרבית בדרישותייך והעדפותייך

מלבד ביגוד איכותי, תוכלי גם למצוא את הנעליים החלומיות והאקססוריז שישלימו את המראה.

בואי לרכוש שמלה מיוחדת במינה – רק בשבילך

לא כל הנשים מחפשות לרכוש שמלה קצרצרה וחשופה, לעיתים מטעמי צניעות ולפעמים גם כי פשוט לא תמיד מתחשק לכולן להתבלט יותר מידי. אך נחשי מה? גם שמלה צנועה, אם תפורה היטב וביצירתיות, תוכל להבליט אותך! נעים להכיר, אני שי פרץ וברשותי בית האופנה פיסטאש הנמצא ברחוב דיזינגוף המרכזי שבתל אביב. אני מזמין אותך לבחור את השמלה אותה את מחפשת, מבין הקולקציות שאנו מציגים בחנות; החל מעיצוב אישי ועד למותגים מוכרים מאנגליה, איטליה, צרפת, ברזיל ועוד. בהקשבה מלאה והבנה של צרכייך, נתאים לך שמלה שהיא אך ורק שלך.

שמלות ערב צנועות ויפות

איך לבחור שמלות ערב צנועות ויפות

נפתח ונאמר חד משמעית, שמלות ערב צנועות ויפות הן הטרנד הלוהט ביותר בעולם האופנה כרגע! גורם המסתורין יוצר אפקט של סקרנות ומשהו בצניעות הזאת מאוד מושך במקביל לצד האינטליגנטי שיש לשמלה. הטרנד שהיה פעם משנתן של נשים דתיות ושומרות מסורת בלבד כובש כעת בסערה את עולם האופנה ונותן משמעות חדשה לפתגם "רב הנסתר על הגלוי". אם עד היום כיכבו השמלות הקצרצרות עם המחשופים בגב או ברגליים וגרמו לנשים שלבשו אותן להתבלט, הרי שכיום צנוע זה הבולט החדש.

ישנם קטלוגים, אינטרנט, גוגל, פייסוש ואינסטוש ועוד שאר רשתות חברתיות ואנו מברכים על זה. זאת פלטפורמה נהדרת לקבלת השראה, להיות במעקב על השינויים האחרונים והחמים בעולם האופנה, להתייעץ, לקרוא ביקורות ולהשוות מחירים. יחד עם זאת, הרגע הזה בו את יוצאת מתא ההלבשה ורואה את תגובת האנשים מסביב, הרגע בו הבד נפגש עם גופך ואת ישר יודעת אם זאת ה-שמלה שרצית הוא רגע שאין לו תחליף. אז בראש ובראשונה, במקביל לשיטוט שלכן ברחבי הרשת אנחנו ממליצים לכן פשוט לעשות קצת עבודת רגליים, לצאת ולמדוד.

אופנה זה מדע מדויק! כמעט…

אנחנו מאמינים שכמו שלכל אדם טביעת אצבע שונה ולכל אדם טביעת עין שונה אז לכל אישה יש את השמלה שתתאים רק ובמיוחד לה. נכון, קל לגלוש ברשת ולראות מה הכי חם בשוק אבל אף אחד לא מבטיח לנו שמה שימצא חן בעינינו בהכרח יתאים לנו. באופנה ישנם חוקים וישנם אנשי מקצוע מומחים שההתאמה של הבגד לאישה, לאופייה ולמה שהיא רוצה לשדר זאת המומחיות שלהם. שמלות ערב צנועות ויפות שמעוצבות על ידי בן אדם שמבין את הלקוח ורואה בדמיונו את התמונה השלמה.

עשי לעצמך מעצב

יש המון אנשים מוכשרים ביותר וישנם כאלו שעם חשיבה אינטליגנטית והתמדה מגיעים לתוצאות מדהימות. אבל כאלו שיש להם גם את זה וגם את זה ובנוסף הם זכו באינטליגנציה רגשית בעזרתה הם קוראים את לקוחותיהם ומתאימים להם שמלות ערב צנועות ויפות כמו כפפה ליד. בואו להכיר אותנו ואת המעצב שי פרץ, המייסד והבעלים של בית האופנה פיסטאש. שי ידאג להקשיב לכן, להתחבר למה שמייחד אתכן, לעבד את הכל ולתרגם את זה לשמלת החלומות אותה תלבשו לאירוע הבא שלכן.

שמלות ערב צנועות

שמלות ערב צנועות אך לא רגילות

כל אחת זוכרת עצמה כילדה, מגיעה עם ההורים לאירוע חשוב בו מסתובבות נשים אלגנטיות רבות, הלבושות בשמלות נוצצות ומיוחדות, וחולמת על הרגע בו תלבש אחת כזו בעצמה. כל אישה ודרישותיה הפרטיות משמלת החלומות שלה; חלקן יחפצו בשמלות אדומות, אחרות יבקשו להשקיע במחשוף ועבור אחרות שמלות ערב צנועות הן כל מבוקשן.

למזלן של אלו, בישראל עניין הצניעות הוא מוכר לכל ובקלות רבה יוכלו לבחור ממגוון שמלות ערב צנועות הנמכרות בבתי האופנה בארץ. הבעיה היא, שלעיתים נדמה כי חלק מהמעצבים לא טורחים להשקיע מחשבה בשמלות אלו, וברובן הן די משעממות. אך אל חשש! בית האופנה פיסטאש הוא הכתובת הנכונה ביותר עבור אלו המבקשות לבלוט באירוע הקרוב, ולהישאר צנועות. תוכלו לבחור ממגוון שמלות המתאימות לכל אחת:

שמלות לנשים מלאות – נשים רבות מתקשות למצוא את השמלה שתגרום להן להרגיש הכי טוב עם עצמן, ומבלות שעות רבות בביקורים בחנויות רבות, ללא הצלחה. מעצב חד עין יידע בדיוק איזו שמלה להתאים לכל אישה, ללא קשר למידתה.

שמלה המתאימה לכל אירוע – שמלת מעצבים היא שמלה איכותית שמחזיקה מעמד לאורך זמן, והופכת כל אישה למסמר הערב בכל פעם מחדש.

היופי שבצניעות – מעצב מקצועי שואף להתקדם ולהתחדש, מוחו עסוק ללא הרף במציאת רעיונות חדשים לעיצובים מרהיבים. וכן, הדבר נכון גם לגבי השמלות הצנועות.

בואי לרכוש את השמלה שתמיד חלמת עליה – אצל סטודיו פיסטאש

נושא הצניעות הינו רגיש עבור נשים רבות, בעיקר בישראל. שמי שי פרץ ואני מזמין אותך להתרשם ממגוון השמלות הצנועות והמיוחדות בסטודיו פיסטאש הממוקם במרכז תל אביב. מעבר לשמלות צנועות, אנו מציגים קולקציות שונות של שמלות ערב מהמותגים המוכרים ביותר בעולם המתמחים באופנת נשים. בואי לבחור את השמלה שתמיד חלמת עליה, בעזרת יועצי האופנה המומחים.

שמלת ערב צנועה

איך לבחור שמלות ערב צנועות

כָּל-כְּבוּדָּה בַת-מֶלֶךְ פְּנִימָה כך מלמדים אותנו המקורות. שמלות ערב צנועות הן הטרנד הלוהט ביותר היום בעולם העיצוב. יותר ויותר נשים מבינות שגם שמלות צנועות אשר אינן חשופות או שקופות יכולות להיות לא פחות מעניינות ונוצצות. נהפוך הדבר, נשים רבות מבינות שהשמלות השקופות דווקא יחמיאו להן יותר מכל שמלה אחרת. בין אם זאת חתונה, בר מצווה או ערב חברה מטעם העבודה, בחירה של שמלה מעוצבת על ידי אומן תגנוב את ההצגה בכל פעם מחדש. במאמר שלפניכם ננסה לתת לכם כמה טיפים על בחירת שמלת הערב המושלמת.

שמלות ערב צנועות לאירועים חשובים אנחנו לא נרצה לקנות ברשת אופנה כזאת או אחרת. אחד הסיוטים הכי גדולים של האישה הוא להגיע לאירוע ולראות אישה אחרת לבושה בדיוק אותו הדבר. אז בבואנו לרכוש שמלה הנה 3 עצות שיוכלו להועיל לכן:

לא צריך להשתגע. אם לא מדובר באירוע חשוב כמו חתונה או בר מצווה של אח, אחות או בן תוכלו למצוא שמלות מעצב מדהימות במחירים שווים לכל נפש

מה אופי האירוע? האם זאת חתונת צהריים או אירוע בגן פתוח בערב? התאימו את השמלה לאופי האירוע ותמיד קחו בחשבון את תנאי מזג האוויר. כי הרי מה הטעם ללבוש שמלה עוצרת נשימה אבל עם איפור מרוח על כל הפרצוף בגלל הזיעה?

בהמשך לסעיף הקודם חשוב ביותר גם שיהיה לכן נח בשמלה, קחו בחשבון שאתן תרקדו, תאכלו ותצטרכו בכלליות גם לנשום תוך כדיי האירוע. כשנח לכן ישר רואים את אבל כשלא רואים את זה אף מהר יותר.

תמיד הוא מוצא את הנוסחה המנצחת…

כבר למעלה מ – 15 שנים שמעצב השמלות שי פרץ מלביש בייחודיות השמורה לכל לקוחה ולקוחה עם שמלות ערב צנועות אך עם נוכחות שאי אפשר לפספס. הסוד הגלוי של שי הוא השילוב של הכישרון, התשוקה ולא פחות חשוב האינטליגנציה הרגשית אותם הוא מכניס בכל עיצוב ועיצוב בבית האופנה פיסטאש בייסודו וניהולו. היום הגדול מתקרב ואת עדיין לא החלטת מה ללבוש? זה הזמן לפנות אלינו לעצה טובה וחיוך.

WhatsApp
היי
כייף שאתם כאן
מוזמנים לשלוח לנו הודעה
צוות פיסטאש