שמלות ערב מעצבים

עבור נשים המחפשות שמלות ערב מעצבים הם הכתובת הנכונה ביותר לרכישת שמלת החלומות שלהן. הרי מי מאיתנו לא מחכה לרגע בו תזכה לשלוף את השמלה המרהיבה ביותר בארון שלה, ללבוש אותה ולנסוע לאירוע הגדול הבא בידיעה שהיא הולכת להיות מרכז תשומת הלב.

שמלות ערב מעצבים – כיצד נבחר את המעצב הטוב ביותר?

אם את מחפשת שמלות ערב מעצבים רבים יתייצבו להציג בפנייך את הקולקציות שלהם, בטענה כי מדובר בבד האיכותי ביותר, מהמותגים המוכרים ביותר, ושאר מילים יפות שנועדו לגרום לך לרכוש את הסחורה שלהם. לעיתים, מדובר בסחורה לא איכותית ומהר מאוד את עלולה למצוא עצמך מוציאה סכומים נוספים על קנייה חוזרת. הנה כמה טיפים לבחירת מעצב מוצלח:

מעצב בעל ניסיון – מעצב בעל וותק בעולם האופנה, יידע איזו שמלה להתאים לאיזו אישה, בהתאם למידותיה, אופייה ודרישותיה מהשמלה החדשה.

מחיר הוא איכות – זכרי שהצעות מחיר זולות עלולות לגבות ממך כספים נוספים בהמשך על תיקונים, ועל רכישה של שמלה נוספת. אל תתפשרי על איכות השמלה, היי מוכנה לשלם את המחיר המלא והשמלה תשרת אותך לאורך זמן רב יותר.

כימיה טובה עם המעצב – לפני הרכישה, בדקי את הכימיה שלך עם המעצב; האם הוא מקשיב לך? האם שניכם משדרים על אותו גל? האם הוא מצליח לקלוע לטעמך?

הופעה לאירוע לא מסתיימת בבחירת השמלה. בפיסטאש תוכלי גם למצוא את הנעל המתאימה, התיק והתכשיטים התואמים שישלימו את ההופעה להופעה מנצחת

בית האופנה פיסטאש מזמין אותך למצוא את שמלת חלומותייך

שי פרץ הינו מעצב שמלות וותיק בתחומו; לאורך 15 שנות עבודתו בתחום האופנה, הקים את בית האופנה פיסטאש המציג קולקציות מהמותגים המוכרים ברחבי העולם ובארץ, בהתאמה אישית לכל לקוחה וטעמה האישי, כשהמטרה היא לגרום לכל אחת להרגיש טוב ולהיראות טוב. הסטודיו ממוקם במרכז תל אביב ברחוב דיזינגוף.

שמלות ערב מעצבים

שמלות ערב מעצבים עם הלב

שמלות ערב מעצבים באהבה או שלא מעצבים בכלל. נכון, אנו מכירים את הסלוגן דווקא מפרסומת שלא קשורה כל כך לשמלות ערב, אבל זה לא מפריע לעובדה שזה הקו המנחה שלנו בבית האופנה פיסטאש בניצוחו של המעצב שי פרץ שכבר מעל 15 שנים מתרגם פנטזיות עיצוביות למציאות עוצרת נשימה. במאמר זה נרצה לגעת דווקא בצד האנושי של המקצוע ולספר לכם בקצרה איך הכל התחיל ולמה אנחנו גאים לעשות את מה שאנו עושים עם חיוך גדול ואהבה אינסופית.

שמלות ערב מעצבים לא רק עם כישרון. ישנם עוד אלמנטים רבים על מנת שאישה אשר נכנסת לבחור שמלה לאירוע תצא מרוצה מהסטודיו. הסיפור של שי מתחיל הרבה לפני שנטע ברזילי צעקה לכל אירופה "כפרה עליכם" והכניסה את המודעות לכך שאישה יכולה להיות יפה ומושכת בכל זמן ובכל מידה. הסיפור של שי המתאר בצורה הטובה ביותר את האני מאמין שלנו התחיל כאשר נכנסה לבוטיק האופנה אישה נסערת ובוכייה. בדמעות היא סיפרה כיצד בכמה מהחנויות בהן ביקרה על מנת למצוא שמלה לעגו לה שהיא שמנה ואין להם מה להציע לה. האישה נכנסה אל לבו והוא החליט שיהי מה, הוא יעצב לה את השמלה המושלמת וכך היה. בדיעבד הסתבר שאותה לקוחה מרוצה הגיעה מאחת מהמשפחות הידועות בעולם ובעקבות המקרה וכמובן בעקבות השמלה המהממת בחרו כל נשות המשפחה להגיע אל חנות הבוטיק ולרכוש אצל שי שמלות לעצמן.

חוט, מחט ואינטליגנציה רגשית…

היופי בסיפור הוא שכך או כך שי היה פועל באותה הדרך. האני מאמין של שי ומתוך כך של בית האופנה פיסטאש הוא לקחת מקרה נתון ולעצב לו פתרון. בכל מידה, לכל אירוע ובכל מחיר, כן, גם בכל מחיר. הקו המנחה שלנו היה, עודנו ויהיה לעד הוא שכל אישה אשר תיכנס אלינו לבוטיק תמצא את הבגד המתאים לה ביותר ותצא עם חיוך. לא מצאה? שי יעצב לה אחד. כי ככה זה, שמלות ערב מעצבים עם רגש, הקשבה ואכפתיות. רק אחר כך מגיעים הכישרון והמעוף היצירתי ואת זה אתם מוזמנים לראות באתר שלנו, להתקשר לעצה טובה או לבוא לבקר אותנו ולשבת על כוס קפה עם עיצוב.

WhatsApp
היי
כייף שאתם כאן
מוזמנים לשלוח לנו הודעה
צוות פיסטאש