שמלות ערב לנשים מלאות

לרבים נדמה כי מודל היופי בעולם המודרני דחק החוצה את האופנה המלאה. משום כך, נשים רבות מוצאות עצמן יוצאות למסע ארוך ומפרך בקניונים ובחנויות למציאת השמלה המושלמת לאירועים הקרבים ובאים. אך למעשה, בתי אופנה רבים החלו להבין את החשיבות שבפנייה לכל קהלי היעד, והחלו לייצר גם שמלות ערב לנשים מלאות בכמויות גדולות יותר, כך שכיום כל אחת יכולה להרשות לעצמה להרגיש מהממת, בלי לבזבז יותר מידי זמן בחיפושים וגישושים בחנויות.

שמלות ערב לנשים מלאות – נסיכות קיימות בכל המידות!

לצד צו האופנה, אנו כבר יודעים שלא חייבים להידחס למידה 36 כדי להיראות מעולה. מעצב מקצועי המתמחה בעיצוב שמלות ערב לנשים מלאות יוכל להתאים עבורך את השמלה המושלמת והייחודית שתהפוך לכוכבת האירוע. אז כיצד נבחר את השמלה המיוחדת הזו?

שחור אאוט! – בעבר, נשמעו קולות רבים הטוענים כי שחור הוא צבע מרזה. בסופו של דבר, מה שיקבע הוא הגזרה. מעצב מקצועי יידע בדיוק כיצד להתאים לך את הגזרה המושלמת, כך שתוכלי להתפרע ולבחור באיזה צבע שרק תרצי.

תפירה איכותית – כל אישה והגזרה שלה, ובסופו של דבר כולנו מעוניינות בשמלה התפורה בבד איכותי שמחזיק מעמד לאורך זמן, ולא ייקרע חלילה או ייפרם רק בגלל שהתיישבנו או הרמנו את היד. מעצב מומחה יידע בדיוק כיצד להבליט את הדברים שאת אוהבת בעצמך, ולהסתיר את אלו שפחות.

ומה עם הנצנצים? – תהיי סולידית, לא תאמיני כמה אלגנטית היא שמלה אחידה וסולידית המעוצבת למשעי.

יפה בכל מידה עם פיסטאש

לאחר שסיים לימודי אופנה בפריז, צבר שי פרץ ניסיון רב בעולם האופנה כשעבד לצידן של חברות אופנה מוכרות בארץ, ולקוחות פרטיים מחוצה לה. הוותק והניסיון העצומים שרכש, הופכים את הסטודיו שלו – פיסטאש, לכתובת הטובה ביותר עבור כל אישה בכל מידה, המחפשת את השמלה האחת והמיוחדת עבורה.

שמלות ערב לנשים מלאות

שמלות ערב לנשים מלאות – עשי לך מעצב

שמלות ערב מידות גדולות זה נושא שקרוב ללבו של המעצב הנודע שי פרץ. לפני 15 שנים, כאשר ייסד את בית האופנה שלו פיסטאש נכנסה אליו אישה עם מבט עצוב ומיואש. כאשר הוא שאל אותה לפשר עצבותה היא ענתה לו שבכל חנויות האופנה שאליהן נכנסה דחו אותה בבושת פנים בטענה שהיא שמנה. המקרה כל כך נגע ללבו של המעצב הצעיר שהבטיח לעצב ולתפור לה את שמלת חלומותיה וכך היה. השמלה גרמה לה לחיוך ענק ודמעה של אושר והיא סיפרה על המעצב המוכשר לשאר בנות המשפחה. מה שפרץ לא ידע הייתה העובדה שאותה בחורה השתייכה לאחת מהמשפחות הידועות בעולם וכתוצאה מטוב לבו שמו, שם העסק והמוניטין נסקו לשחקים בין לילה. אמנם אלת המזל נגעה בשי באותו היום, אבל כשמכירים את הנפש הפועלת אין פה הפתעה גדולה. כי את אותו היחס שקיבלה אותה אישה מקבלת כל אחת ואחת מלקוחותיו.

 

עיצוב שמלות ערב מידות גדולות הוא תחום התמחות מיוחד בעולם עיצוב האופנה. עיצוב שמלות למודל הגוף הידוע של 90-60-90 הוא תחום ההתמחות של רוב אלו העוסקים בעיצוב אופנה. אולם, עיצוב שמלות במידות גדולות דורש אינטליגנציה רגשית ויכולת ההתאמה של הבגד לממדי האישה אשר תלבש אותו בצורה המחמיאה ביותר. מעצב שכזה איתו תוכלי להרגיש בנוח, להיות פתוחה במחשבה ובתקשורת איתו יידע איך לעצב לך את השמלה הייחודית שלא תשאיר אף אחד ואחת אדישים באירוע הבא אליו תלכי. נכון, ברחבי הרשת בכלל והרשתות החברתיות בפרט את תוכלי לראות דגמים שונים, לבקש המלצות ולקרוא ביקורות וכמובן להשוות מחירים אולם, איש מקצוע מומחה אשר ייעצב אך ורק בשבילך את השמלה אי אפשר לקנות בלחיצת כפתור.

 

כל אחת היא עולם ומלואו

כאשר שי ניגש לעצב שמלות ערב מידות גדולות האני מאמין שלו הוא קודם כל הייחודיות של הבגד. כפי שלכל אחת טביעת אצבע שונה ואין אחת זהה לשנייה, כך גם ה – DNA של העיצובים שלנו בבית האופנה. צרי עמנו קשר וביחד נחלום ואז נעצב את השמלה הנכונה ביותר, המחמיאה ביותר וכמובן היפה ביותר שיכולה להיות.

WhatsApp
היי
כייף שאתם כאן
מוזמנים לשלוח לנו הודעה
צוות פיסטאש