שמלות ערב לאירועים

בין אם מדובר בחתונה, בת מצווה, בירת, חינה, מסיבת סילווסטר, נשף סיום תיכון, או הרמת כוסית חגיגית מהעבודה – אירועים הם הזמנות נפלאה עבור כל אישה לשלוף את השמלה המרהיבה ביותר מהארון ולהיות הכי יפה בעולם. מסיבה זו, שמלות ערב לאירועים הן מצרך מבוקש כל כך, ואין אישה שלא מכירה את ההתלבטות הארוכה בין השמלות המוצגות בכל חנות בגדים אליה היא מגיעה.

שמלות ערב לאירועים מכל הסוגים

ישנן כל כך הרבה שמלות ערב לאירועים ולא כל אחת תתאים לכל אירוע. ממש כפי שלא נגיע ביום חתונתנו בטרנינג ונעלי ספורט, נדאג להגיע לאירוע בשמלה תואמת:

כנס חשוב – בין אם מדובר בכנס מטעם העבודה, או כנס בנושא שמעניין אותך, מדובר באירוע מכובד אליו בדרך כלל מגיעים אנשי מקצוע מכל הארץ ולעיתים גם מחוצה לה. בין אם את אורחת בכנס, ואף יותר מכך – מרצה או נואמת בכנס, עלייך להתאים את השמלה לאירוע.

שמלה לאירועי מצווה וברית – כיום, אירועים אלו הפכו להרבה מעבר לפגישה משפחתית בבית המשפחה החוגגת; מדובר באירועים גדולים יותר והמוניים יותר. וכן, יוקרתיים יותר. על אחת כמה וכמה, אם הנך קרובת משפחה של הילד או הילדה שעוזרת למשפחה לארגן את האירוע ולקבל את פני האורחים, תרצי להיראות במיטבך לכבוד האירוע. גם הילדה החוגגת בת מצווה צריכה להיות לבושה בהתאם.

שמלה לחתונה – על היוקרה שבאירוע החתונה אין צורך להכביר במילים. בין אם מדובר בחברה הכי טובה שלך, בקרובי משפחה או חתונה של חברים של בן זוגך, כמובן שתרצי להיראות במיטבך. אך שימי לב, בשונה מאירועים אחרים, כאן עלייך להימנע מלנסות לגנוב את ההצגה מכלת השמחה, שכל הערב הזה הוא שלה.

בית האופנה פיסטאש מזמין אותך לבחור שמלה לכל אירוע

בית האופנה פיסטאש הוא הכתובת הנכונה אליו תרצו לפנות במטרה לעצב ולרכוש את השמלה המרשימה ביותר לכל אירוע. מעל ל-15 שנים ששי פרץ, עוסק בתחום האופנה, והניסיון הרב שצבר לאורך השנים הקנה לו עין חדה להבנת כל לקוחה וצרכיה הייחודיים.

שמלות ערב לאירועים

איך לבחור שמלות ערב לאירועים

לבחור שמלות ערב לאירועים זה לא דבר של מה בכך. לא סתם נכתב המשפט הידוע – "הבגדים עושים את הבן אדם", בייחוד היום בעידן הגלובליזציה עם האינטרנט והרשתות החברתיות. לא פעם קורה מצב בו אנו לא יכולים להוריד את העיניים מאישה מסוימת שנכנסה לאירוע ופתאום אור הזרקורים הופנה אך ורק אליה וכל העולם לרגע התעמעם. לא פעם אמרנו לעצמנו שהבחורה הזאת בטוח מנכ"לית וההיא בטוח מנצלת כל רגע בחיים, גם, אבל לא רק בגלל החיוך שעל פניה, החיוך הוא רק חלק משלים בהופעה הקיצית והרעננה שלה. אז איך נבחר שמלה מושלמת לאירוע הבא? המשיכו לקרוא, יצאנו לדרך!

 

כאמור, השמלה איתה תופיעי לאירוע תהיה לא פעם מסר אותו תרצי להעביר. פרועה ונועזת? אלגנטית וצנועה? צמוד או נופל על הגוף? הנה כמה נקודות שיזרו לכן לבחור נכון שמלות ערב לאירועים שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש אליהן.

כמה זה עולה לנו? התקציב שנקבע יהיה לרוב ביחס ישיר לחשיבות האירוע. כך שלמשל בר מצווה של הילד של החברה לעבודה לא יהיה בעל אותה חשיבות כמו החתונה של אחיך. יום הולדת 70 לאבא לא יהיה ברית של החברה מהצבא שלא ראית 17 שנים. על פי חשיבות האירוע נדע כמה ברצוננו להשקיע בשמלה.

בהמשך ישיר לסעיף הקודם ובהתייחס לחשיבות אותה אנו מייחסים לאירוע אנחנו נדע אם את השמלה נחפש באחת מרשתות האופנה ולקחת את הסיכון שעוד אישה תופיע עם אותו הבגד בדיוק או שנרצה להתבדל ולבחור בשמלה ייחודית של מעצב.

עם כל הכבוד למדונה ולאוליביה ניוטון ג'ון ולמרות שהשמלות שהן לבשו היו מדהימות, עולם האופנה לא מפסיק להתעדכן לרגע והטרנדים מתחלפים במהירות בזק. כנסי לאינטרנט, ראי מה עכשווי ולוהט, קבלי השראה ואל מסע השופינג שלך צאי עם מושג (כללי לפחות) של הסגנון של השמלה שעשתה לך את זה.

 

למה לקרוא כשאפשר לראות שמלות ערב לאירועים?

15 שנים של דמיון, מעוף יצירתי ואהבה לאופנה הביאו אותנו בבית האופנה פיסטאש למקום בו אנו נמצאים היום. בכל יום מחדש אנחנו זוכים לעצב שמלות ערב לאירועים לכל אישה, בכל תקציב ובכל מידה. נשמח לארח אתכן ולהתאים לכן את השמלה המושלמת שתסובב ראשים באירוע הבא אליו תוזמנו.

WhatsApp
היי
כייף שאתם כאן
מוזמנים לשלוח לנו הודעה
צוות פיסטאש